سرویس بلور کاوه مدل ونیز

  • 1402/03/03
  • (0)like-سرویس بلور کاوه مدل ونیز
  • LINKEDIN-سرویس بلور کاوه مدل ونیز
  • google-سرویس بلور کاوه مدل ونیز
  • twitter-سرویس بلور کاوه مدل ونیز
  • facbook-سرویس بلور کاوه مدل ونیز
news-سرویس بلور کاوه مدل ونیز
ظروف پذیرایی همیشه تاثیر زیادی در جذاب تر شدن نحوه سرو غذا دارند. اینکه بتوان در میان انواع محصولات موجود در بازار، بهترین، زیباترین و باکیفیت ترین نوع آن را خریداری کرد، مهارتی است که پس از بررسی دقیق بازار بدست می آید. در زمینه تولید ظروف پذیرایی، برندهای زیادی فعالیت می کنند. یکی از معتبرترین و البته پرفروش ترین انواع سرویس غذاخوری، سرویس بلور کاوه مدل ونیز است. این سرویس ها دسته بندی های مختلفی دارند و در مدل ها و طرح های گوناگونی به بازار عرضه می شوند. در ادامه بیشتر با ویژگی ها و مشخصات این محصولات آشنا می شویم.

همه چیز درباره ظروف پذیرایی

وقتی تصمیم به خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی می گیرید، معمولا محصولات متنوعی به شما پیشنهاد می شوند. این تنوع از جهاتی می تواند خوب باشد و از جهاتی دیگر می تواند کمی گیج گننده باشد. خریداران همیشه برای خرید محصولات و لوازم آشپزخانه، یک سری ایده آل ها و فاکتورهای خاص را در نظر داشته و بر اساس همین فاکتورها اقدام به انتخاب محصول می کنند. دسته بندی ظروف پذیرایی به شیوه های مختلفی انجام می شود. طرح، مدل و جنس به کار رفته در ساخت این ظروف جزء مهم ترین فاکتورها در خرید هستند. از جمله پرطرفدارترین انواع جنس ظروف پذیرایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سرویس بلور
سرویس کریستال
سرویس چینی
سرویس آکروپال
سرویس های سرامیکی
سرویس های چوبی
سرویس های سیلور و...

هر کدام از این ظروف در جای خود بسیار کاربردی و جذاب هستند. اما برخی از آن ها با طراحی خاصی که دارند می توانند در هر زمان و مکان مورد استفاده قرار گیرند. سرویس بلوری از همین محصولات هستند که شما می توانید هم برای استفاده روزانه و هم برای پذیرایی از مهمانان خود از انواع آن استفاده کنید. اما در زمان خرید این محصولات می بایست از کیفیت ساخت و برند تولیدکننده کالا اطمینان حاصل کنید. سرویس بلور کاوه مدل ونیز یکی از متنوع ترین ظروف پذیرایی را در اختیار شما قرار می دهد که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار هستند.

ویژگی های سرویس بلور کاوه مدل ونیز

سرویس بلور از آن دست محصولاتی است که نمونه هایی از آن در هر خانه ای پیدا می شود. این ظروف در گذر زمان دستخوش تغییراتی شده اند. اما به طور کل همچنان از نظر کیفیت جنس و متریال به کار رفته، در شرایط خوبی قرار دارند. بلورجات از جنس شیشه تولید شده و از نظر ظاهری نیز بسیار شفاف، درخشان و زیبا هستند. 
در واقع اگر تمایل دارید همیشه بهترین پذیرایی را از مهمانان خود داشته باشید، وجود حداقل یک سرویس بلور در آشپزخانه شما لازم است. تمامی نوعروسان در لیست جهیزیه خود، خرید سرویس بلور را نیز در نظر می گیرند. سرویس بلور کاوه مدل ونیز جزء معروف ترین بلورجات موجود در بازار است. 

اگر به هر فروشگاهی مراجعه کنید، می توانید نمونه هایی از این محصولات را ببینید. بلورجات ونیز از نظر طراحی و روش ساخت تنوع گسترده ای دارند. این تنها یکی از ویژگی های این محصولات است که باعث افزایش فروش آن ها شده است. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سرویس بلور کاوه معمولا در ابعاد و اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شوند.
اغلب این سرویس ها قابلیت استفاده در یخچال را دارند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ظروف، قابلیت شستشوی آن ها در ماشین ظرفشویی است.
این سرویس ها اغلب در انواع 26 پارچه و 33 پارچه به بازار عرضه می شوند. اما شما می توانید ظروف بلور کاوه مدل ونیز را به صورت تکی نیز از سایت های فروشگاهی معتبر تهیه کنید.

در صورتی که محصولات را از برندهای معتبر تهیه کنید، می توانید این اطمینان را داشته باشید که محصولات از نظر استحکام و ماندگاری، طول عمر بالایی خواهند داشت.

 

نکاتی درباره ظروف بلور

همانطور که در بخش قبل اشاره کوتاهی داشتیم، ظروف بلور از جنس شیشه ساخته می شوند. در ساخت این ظروف معمولا از اکسید سرب استفاده نمی شود. تولیدکنندگان برای اینکه بخواهند شکل دهی خاصی برای محصولات خود داشته باشند یا مقاومت و استحکام ظروف را افزایش دهند، از مقادیر بسیار کمی اکسید سرب استفاده می کنند. این مقدار، بسیار کم و ناچیز بوده و قابل چشم پوشی است. 
ظروف بلوری معمولا در محدوده دمایی 300 الی 400 درجه سانتی گراد پخته و آماده می شوند. این میزان دما، معمولا پایین تر از دمایی است که برای آماده سازی دیگر ظروف شیشه ای در نظر گرفته می شود. از آن جایی که در سرویس بلور مدل ونیز از کمترین میزان سرب استفاده شده است، این ظروف گزینه ای بسیار ایده آل و مناسب برای استفاده روزمره شما هستند. 
به طوری که خطری سلامت شما را تهدید نمی کند. همچنین جذاب بودن مدل ها و طرح های این ظروف باعث شده تا بسیاری از بانوان باسلیقه برای دکور و تزئین از آن ها استفاده کنند.

انواع ظروف بلور موجود در بازار

ظروف بلور را می توان با توجه به عوامل مختلفی به دسته بندی های گوناگونی تقسیم کرد. کیفیت جنس، میزان شفاف بودن بلور و رنگ نهایی آن، ابعاد و اندازه محصولات و نحوه طراحی آن ها از عواملی هستند که در ایجاد تنوع این محصولات نقش مهمی دارند. در ادامه با دو دسته بندی کلی از این محصولات آشنا می شویم.

ظروف بلوری پایه دار

در میان انواع ظروف بلور کاوه مدل ونیز، محصولاتی که همراه با پایه طراحی شده اند، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. وجود همین پایه تاثیر بسزایی در جذابیت و شیک بودن ظروف دارد. به همین جهت اغلب خریداران سعی می کنند در هنگام انتخاب محصول به سراغ ظروف بلوری پایه دار بروند. علاوه بر اینکه سرو غذا در این ظروف بسیار لوکس تر و مجلل تر است، می توان از آن ها به عنوان وسایل دکوراتیو نیز در فضای آشپزخانه استفاده کرد. 

البته در برخی مواقع ظروف بلوری به صورت تلفیقی ساخته می شوند. بدنه ظروف از جنس بلور درجه یک و پایه آن معمولا از جنس نقره یا پیوتر ساخته می شود. اگر تمایل دارید یک پذیرایی لذت بخش و به یاد ماندنی از مهمانان خود به عمل آورید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما از ظروف بلوری پایه دار استفاده کنید.

ظروف بلوری بدون پایه

در سرویس بلوری کاوه مدل ونیز، شما ظروف بدون پایه زیادی را می توانید مشاهده کنید. در واقع دسته دیگری از این ظروف، محصولات بدون پایه هستند که نسبت به مورد قبل ظاهر و شکل و شمایل ساده تری دارند. استفاده از این ظروف و شستشوی آن ها معمولا راحت تر و بی دردسرتر است. با توجه به طراحی ساده این محصولات، می توان از آن ها بیشتر در مصارف روزمره خود استفاده کرد. 
البته نمونه هایی از ظروف بلوری بدون پایه نیز وجود دارند که به دلیل طراحی منحصر به فرد و فوق العاده جذاب قابلیت استفاده در مهمانی ها و مجالس مهم را نیز دارند. سرویس بلور کاوه مدل ونیز، از آن دست محصولاتی است که شما می توانید نمونه هایی از انواع ظروف بدون پایه با طراحی بی نظیر و مجلسی را در آن ها یافت کنید.

در سرویس بلور کاوه مدل ونیز چه محصولاتی وجود دارند؟

خب جدا از بحث کیفیت، کارایی و ویژگی های محصولات، یکی از معیارهای مهمی که خریداران در انتخاب سرویس بلور کاوه به آن اهمیت زیادی می دهند، تعداد و نوع اقلامی است که در این سرویس ها وجود دارند. همانطور که در بخش قبل اشار کردیم، رایج ترین و پرفروش ترین سرویس های بلور کاوه عبارتند از سرویس های 26 و 33 پارچه که مهم ترین و کاربردی ترین ظروف را در خود دارند. بسته به اینکه چه میزان بودجه ای برای خرید این محصولات در نظر گرفته اید، می توانید هر کدام از انواع آن را تهیه کنید. اما لیست اقلام موجود در سرویس بلور مدل ونیز به شرح زیر هستند:
بشقاب های غذاخوری (برنج خوری)
بشقاب های خورشت خوری
انواع پیاله در سایزها و ابعاد مختلف
پیش دستی
انواع دیس در اندازه های مختلف
ظرف سالاد
ظرف سس
کاسه
لیوان
معمولا سرویس های 33 پارچه ونیز، جزء کامل ترین انواع سرویس غذاخوری هستند که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار بالا، طراحی کاملا مدرن و امروزی دارند و مطابق با جدیدترین روش های روز دنیا ساخته می شوند. به همین جهت شما می توانید با خرید این محصولات از کاربردی بودن آن ها آسوده خاطر باشید و به بهترین شکل ممکن از عزیزان خود پذیرایی کنید.

تفاوت موجود میان ظروف بلوری و کریستالی

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که معمولا خریداران در انتخاب ظروف کریستالی و بلوری دارند این است که اغلب آن ها را یک محصول می پندارند و بر این باور هستند که هیچ تفاوتی میان آن ها وجود ندارد. همین مسئله باعث می شود تا خرید چندان خوب و رضایت بخشی نداشته باشند. برای رفع سردرگمی و شفاف شدن این موضوع قصد داریم در ادامه به تفاوت های موجود میان ظروف بلوری و کریستالی بپردازیم و فاکتورهای مختلفی را در این محصولات مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی وزن محصولات

یکی از مواردی که می توانید به کمک آن، ظروف بلوری را از کریستالی تشخیص دهید، فاکتور وزن محصولات است. ابتدا لازم است دو ظرف بلوری و کریستالی را که از نظر میزان ضخامت در یک سطح قرار دارند انتخاب کنید و وزن آن ها را بسنجید. ظرفی که سبک تر است، از جنس بلور ساخته شده است. 
اما چرا ظروف بلوری سبک وزن تر از ظروف کریستالی هستند؟ یکی از دلایل مهم آن، عدم وجود سرب در تولیدات بلور است. حتی اگر در ساخت این محصولات از سرب استفاده شده باشد، مقادیر آن بسیار اندک است. (به این نکته دقت داشته باشید که اگر در ظرف های انتخابی از سوی شما، ظرف بلوری ضخامت بیشتری نسبت به ظرف کریستالی داشته باشد، در نهایت وزن ظرف بلوری نیز بیشتر خواهد بود. پس در بررسی های خود به فاکتور ضخامت توجه ویژه ای داشته باشید.)
بررسی نوع تراش و میزان انعکاس نور در ظروف
خب شما می توانید با یک تست ساده دیگر، دو محصول بلوری و کریستالی را از یکدیگر تشخیص دهید. برای این تست تنها لازم است هر کدام از ظرف های موردنظر را در برابر نور خورشید قرار دهید. ظروف بلوری پس از قرار گرفتن در معرض نور، نور را به شکل کاملا مستقیم و با رنگ ساده سفید انعکاس می دهند. همچنین بایستی بدانید که نوع تراش در ظروف بلوری ساده است و همین عامل هم به نحوی در تک رنگ بودن ظروف بلوری نقش دارد. اما ظروف کریستالی پس از قرار گرفتن در معرض نور، نور را همانند منشور با چند رنگ مختلف انتشار و انعکاس می دهند.

بررسی صدای ظروف

شاید از خود بپرسید چگونه می توان به کمک عامل صدا به تفاوت میان دو ظرف بلوری و کریستالی پی برد. برای این کار هم شما راه حل ساده ای پیش روی خود دارید. تنها کافیست به کمک یک وسیله، ضربه ای نه چندان محکم به ظرف وارد کنید. پس از ضربه زدن، در صورتی که صدایی شبیه به صدای زنگ یا زنگوله شنیدید، می توانید اطمینان داشته باشید که ظرف مورد نظر از جنس کریستال است. در غیر اینصورت ظرف شما بلوری است. 
یکی از عمده دلایلی که باعث می شود ظروف کریستالی چنین صدایی از خود منتشر کنند، وجود مقادیر زیادی سرب در تولید آن هاست. اگر احساس کردید پس از ضربه زدن، صدای ظروف بلوری هم کمی شبیه به صدای زنگ است. این مسئله به دلیل وجود درصد پایین سربی است که در آن ها وجود دارد. سعی کنید شدت و سرعت ضربه برای هر ظرف تقریبا مشابه و با شرایط یکسانی باشد تا راحت تر بتوان محصولات را از هم تشخیص داد.

بررسی میزان شفافیت ظروف

پیش از این در خصوص شفاف بودن ظروف بلوری اشاره ای داشتیم. اما در مقایسه با ظروف کریستالی این ظروف در رتبه پایین تری قرار دارند. در واقع ظروف کریستالی درخشان تر و شفاف تر هستند. اما اگر کمی به محصولات بلوری دقیق شوید، میزان شفافیت کمتری را مشاهده می کنید. 
در برخی از بررسی ها نیز اینگونه عنوان شده که رنگ هایی متمایل به آبی و سبز در محصولات بلوری مشاهده شده است. البته باید به این مورد اشاره کنیم که برخی از سرویس های بلوری عرضه شده به بازار به دلیل کیفیت و استانداردهای بالا در ساخت، از نظر شفافیت و درخشندگی با محصولات کریستالی برابری می کنند.

بررسی مقدار ناهمواری و حباب

یکی دیگر از راه های تشخیص ظروف بلوری از کریستالی، بررسی میزان ناهمواری و حباب در آن هاست. معمولا در ظروف کریستالی خبری از ناهمواری یا وجود حباب نیست. این اتفاق بسیار نادر است و حتی در همان موارد نادر هم وجود حباب به جهت شکست نور است. 
اما بررسی ها نشان داده احتمال وجود حباب یا ناهمواری در ظروف بلوری امکان دارد. مجددا بایستی این مورد را یادآوری کنیم که برندهای معتبر و باتجربه ای که در ساخت بلورجات فعالیت می کنند، محصولات خود را به نحوی می سازند که اثری از حباب یا ناهمواری در آن ها وجود نداشته باشد. بنابراین اگر قصد خرید سرویس بلور باکیفیت دارید، حتما از اعتبار برند تولیدکننده آن اطمینان حاصل کنید.

مهم ترین مزایای خرید سرویس بلور کاوه مدل ونیز

سرویس های بلوری مدل ونیز به دلیل مزایای بیشماری که دارند به یکی از پرفروش ترین محصولات روز بازار تبدیل شده اند. اگر برای خرید و انتخاب سرویس پذیرایی خود دچار شک و تردید هستید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر کاری با مزایای سرویس بلوری کاوه مدل ونیز آشنا شوید.

سبک بودن

وزن کم این ظروف، کار با آن ها را بسیار آسان کرده است. قطعا کم وزن بودن ظروف، باعث می شود تا عملیات پذیرایی از مهمان و جابجا کردن ظروف سریع تر و بهتر انجام شود. حتی شستشوی این محصولات نسبت به ظروف کریستالی که از وزن بیشتری برخوردار هستند راحت تر است.

مقرون به صرفه بودن

 از مهم ترین مواردی که در خرید ظروف پذیرایی برای خریداران اهمیت زیادی دارد، قیمت ظروف است. ظروف بلوری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و هم رده خود از قیمت های مناسب تر و اقتصادی تری برخوردار هستند. اما شاید برخی از خریداران تصور کنند دلیل ارزان قیمت بودن سرویس بلوری نسبت به محصولاتی همچون کریستال، بی کیفیت بودن آن هاست. این تصوری کاملا اشتباه است. در واقع سبک بودن بلورجات و وجود تفاوت های ساختاری در ظروف کریستالی و بلوری است که باعث می شود این محصولات از نظر قیمت نیز متفاوت باشند.

بهداشتی بودن

قطعا وقتی قرار است از ظروف برای سرو و نگهداری غذا استفاده کرد، مسئله سلامتی هم به میان می آید. بسیاری از ظروف عرضه شده به بازار از مواد و متریال شیمیایی مضری ساخته شده اند که می توانند ضررهای زیادی به بدن ما بزنند. 
اما خوشبختانه این موضوع در مورد ظروف بلوری صدق نمی کند. ظروف بلوری نسبت به دیگر محصولات از درصد سرب بسیار کمتری در ساخت برخوردارند و یا حتی همین مقدار کم را نیز در ترکیبات خود ندارند. این مورد باعث می شود تا ظروف تهدیدی برای سلامت ما نباشند.

راحتی در نگهداری

ظروف بلوری در مقایسه با ظروف کریستالی قابلیت شستشو و نگهداری آسان تری دارند. ظروف کریستالی از تراش ها و شیارهای بیشتری نسبت به ظروف بلوری برخوردار هستند. همین عامل باعث می شود تا تمیز کردن آن ها سخت تر باشد. این در حالی است که شما می توانید تمامی انواع ظروف بلوری خود را با یک شوینده ساده به راحتی تمیز کنید.

  • برچسب ها:

دیدگاه شما

  • کد امنیتی
درحال ثبت اطلاعات....